mindfulnessmamma

Fredagkväll på Ebbenjarka

Kategori: Allmänt


Ikväll ska jag åka ut till Ebbenjarka med mina arbetskamrater och våra projektvänner från Slovakien och Turkiet.



Det ska bli trevligt att avsluta arbetsveckan med en kväll på ett så mysigt ställe som detta. Jag har varit där en gång tidigare och minns det som något väldigt trevligt och fint.



(Bilderna är lånade från Ebbenjarkas hemsida)

Jag och många andra ansluter till middagen, medan våra gäster från de andra länderna ska få möjlighet att prova på aktiviteter i vinterterrängen. Något synd att det blåser småspik just idag. 

Efter middagen får jag hämtning och jag och resten av familjen åker iväg mot en härlig helg i Kåbdalis.

KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2012-03-11 | 10:26:54
    Bloggadress: http://hafva.blogg.se/

    ååh Ebbenjarka, det låter trevligt, jag har aldrig varit där men hört mycket gott om stället!

Kommentera inlägget här: