mindfulnessmamma

Söndagstankar

Kategori: Må bra


Söndagstankar handlar om kärleken till familjen. Kärleken till de som står mig nära. Viktigheten i att värna om det allra viktigaste. När allt kommer omkring är det inte materiella ting som är av största värde, utan allt det andra runt omkring oss, som vi tyvärr ibland glömmer bort att verkligen uppskatta. Allt det fantastiska våra välfungerande kroppar kan ge oss, vilka förutsättningar vi faktiskt har bara genom att ha en kropp som fungerar och en kropp som mår bra. Att njuta av naturen och att ha förmågan att ta sig ut i naturen och njuta av det som faktiskt inte är dyrt, men så väldigt dyrbart. Jag är så glad att jag har det jag har, att jag de jag har i min närhet och att jag har så mycket att värna om i livet.

Kommentera inlägget här: