mindfulnessmamma

Måndagslistan är tillbaka!

Kategori: Måndagslistan


Efter ett långt, långt uppehåll med måndagslistan för min del är den nu här igen! Måndagslistan är ett sätt måndagslistan att peppa sig själv inför den kommande veckan, att fokusera på de positiva sakerna i livet – stora som små i stället för att fokusera på sånt som kan vara tungt & jobbigt! Jag har inspirerats av måndagslistan på en annan Jennys blogg, Jennyn

Idag måndag är jag glad för att.....

- Jag är omgiven av människor jag älskar och som älskar mig tillbaka.

- Jag har dansat igen! Tänk så mycket man har att vinna på att prova det nya och okända. Det kan faktiskt gömma sig något fantastiskt bakom vägkrönet.

- Jag njuter av vårvintern och våra härliga dagar tillsammans!

- Jag har varit till frissan idag-det är verkligen guldstunder för mig!



Kommentera inlägget här: