mindfulnessmamma

Alla dessa kavajer

Kategori:


Det verkar finnas hur många snygga kavajer som helst just nu! Vilken kavajvår vi verkar gå till mötes. Jag gillar kavajer, men tycker att de har en förmåga att bli hängandes i garderoben alldeles för mycket, men nu har jag hittat flera stycken som jag känner mig sådär mittimellan-uppklädd i. Dressad, men ändå avslappnad.

Jag har ett par stycken plagg i kavajmodell som blivit riktiga favoriter, bland annat en från Blingo och en från Meandi.




Idag sprang jag på denna vid mitt spontanbesök på H&M! Kärlek vid första ögonkastet.


Den här anländer snart till Lindex-så snygg och stilren! Det verkar som att våren kommer att mötas i kavaj...

KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2012-03-25 | 21:52:45
    Bloggadress: http://hafva.blogg.se/

    ååh den randiga skulle vara snygg till en marinblå kjol eller mörka jeans..

    : P

Kommentera inlägget här: