mindfulnessmamma

Trött, nöjd och glad

Kategori: Allmänt


Ikväll känner jag mig trött, nöjd och glad.

Jag har en massa tankar och funderingar, saker jag skulle vilja skriva om och dela med mig av, saker jag läst om och saker jag varit med om, men jag är helt enkelt för trött. Jag känner mig mest lockad av att sträcka ut min ben och min kropp. Raklång. Kanske lägga upp fötterna på bordet ett slag innan jag kryper ner i sängen. Väl nerkrupen under täcket ska jag ska fortsätta läsa Som Zlatan fast bättre.

Imorgon är en annan dag och kanske en piggare kväll.

KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2012-06-04 | 22:24:26
    Bloggadress: http://hafva.blogg.se/

    Sv; Det är så "lite" så att med kläder på märks det inte.

    Så det är mer en känsla men som sagt, det handlar om att ändra lite vanor och på köpet loosa extra "fluff".

    : D

    Men tack gumman! Du är också jättefin!

  • Helle säger:
    2012-06-04 | 23:14:27
    Bloggadress: http://bullochjag.blogspot.com

    Lyssnade precis på radioinslaget via nätet, det var kul att få en röst till bilden av dig och du inspirerar med ditt engagemang. Jag stöttar bara ABK med ett passivt medlemskap, men när (inte om) jag varit frisk en längre tid ska jag utan tvekan engagera mig aktivt.

Kommentera inlägget här: