mindfulnessmamma

Sommarfint

Kategori: Allmänt, Inredning & Hemmet

 
 
Det kommer alltid, varje sommar. Kanske inte alltid direkt sommarmånaden börjat, inte alls alltid i takt med att grannarna gör sommarfin. Jag har en lite annan takt ibland. Det här med att göra sommarfin ute vill jag göra i min takt, när jag vill och hur jag vill. För att jag vill.

Det är inte alls så att jag inte blivit stressad över att jag känt mig sen, men inte numera. Jag känner ingen stress även om mina blomster blir planterade lite senare än andra och kanske till och med lite senare än jag först planerat.
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag tycker verkligen mycket om min nya trädgårdsskylt som jag har som dekoration i en av krukorna på framsidan. Take some time to enjoy.
 
 

KOMMENTARER:

  • Marion säger:
    2012-06-24 | 21:59:04
    Bloggadress: http://marionsblogg.blogg.se/

    Det är klart du ska ha kloka ord och tankar ute i trädgården.
    Ser väldigt vackert u.

Kommentera inlägget här: