mindfulnessmamma

Sommarfest

Kategori: Allmänt


Gårdagens sommarfest med kollegorna var mycket lyckad!  

 

Det är verkligen roligt att planera och förbereda en fest, särskilt när man är några stycken som kan bolla idéer tillsammans! Många skratt blev det under kvällen, inte minst vid alla förberedelser. Tänk att det kan vara så otroligt roligt bara att hänga upp en tipsrunda i det gröna!  Rörd till tårar hann jag också bli under kvällens gång.



Vi hade knytkalas som tema och det fanns så mycket gott att välja på! Pajer, sallader, bröd, frukt.... och en jättegod marängtårta till desert.

 

Jag är verkligen så glad över att ha så fina människor omkring mig på mitt arbete.



På väg mot festligheterna. Bilden är tagen av min pappa mästerfotografen.




 

KOMMENTARER:

  • Marion säger:
    2012-06-16 | 00:43:48
    Bloggadress: http://marionsblogg.blogg.se/

    Vilken underbar top du har på dig!

    Visst är det fantastiskt när man dagligen får lyxen att arbeta tillsammans med personer som inspirerar och utvecklar en. Det ska vara med glädje man går till jobbet.

Kommentera inlägget här: