mindfulnessmamma

Lyxmiddag

Kategori: Allmänt, Må bra

 
 
Idag blev jag bjuden på en riktig lyxig lördagsmiddag.
 
 
 
 
Innan maten serverades bjöds jag på ett glas av denna goda dryck!
 
 
 
Åh, vilken underbar, underbar middag det var. Mat kan verkligen vara en njutning. Sådana här gånger är det särskilt påtagligt hur tydliga kontrasten är från nu till då. Dåtiden och nutiden är som olika världar sådana här gånger. Skillnaden är inte som någonting som går att beskrivas i bara några ord. Jag bara är så glad att jag är där jag är i livet precis just nu.
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2012-06-30 | 21:12:13
    Bloggadress: http://hafva.blogg.se

    ÅH mums, det där såg gott ut!
    : )
    Sv; ja jag har ju förstått det. Såå roligt! Vad skriver du om?
    Jag jobbar vidare med in dröm. Det är så härligt att läsa uppmuntrande citat!

    Svar: Ja du, jag skriver ett manus som förhoppningsvis ska bli till en bok framöver. Den berör mycket av sådant som jag har erfarenhet av.
    Mindfulnessmamma

  • Helle säger:
    2012-06-30 | 22:58:08
    Bloggadress: http://bullochjag.blogspot.com

    Oh herre min... det där skulle jag inte tacka nej till! Sparris var det länge sedan jag åt, så i morgon tror jag bestämt jag ska inkludera smörstekt sparris och champinjoner till en bit gott kött.

    Svar: Ja, men nånting så gott! Min man är en riktig gourmetkock!
    Mindfulnessmamma

Kommentera inlägget här: