mindfulnessmamma

Fredagstankar

Kategori: Allmänt



Nu är det redan fredag igen och en helg väntar. Sedan är det dags för sista arbetsveckan innan semestern. Svårt att ta till mig att det snart är ledigt för mig i många veckor framöver. Det liksom rullar på och jag har inte alls haft den där enorma semesterlängtan som jag hör talas om och läser om. Ingen nedräkning direkt, men såklart ska det bli ljuvligt att vara ledig tillsammans med familjen.

I helgen väntar kalas, fotbollsmatch, ett stadsbesök och sedan har vi inte så vidare värst mycket planer. Skönt tycker jag.

Just nu funderar jag på om jag ska ta med mig barnen och åka och dansa ikväll eller inte. Jag är danssugen och det skulle nog göra susen för mig idag då jag känner mig lite trött. Åker vi är jag inställd på att det kanske bli ett lite kortare pass. Tycker mig se att dottern är ganska trött idag.

Kommentera inlägget här: