mindfulnessmamma

Dagens utflykt

Kategori: Allmänt, Barn och familjeliv

 
 
 .... gick till en lekpark i en annan del av staden, en lekpark som vi just idag besökte för allra första gången!
 
En jättefin lite annorlunda lekplats som barnen verkligen uppskattade.
Bara att åka runt på olika lekparker under sommaren är ett sant nöje.
 
 
 
Finns det en gunga av något slag hamnar jag i den. Jag låg där i den där fågelgungan en stund tillsammans med sonen, sakta gungandes sida vid sida.
 
 
Efter en stund blev jag kvar allena och låg och tittade upp mot himlen. Jag är barnsligt förtjust i att betrakta himlen och verkligen se hur den ser ut just för stunden. Att sedan se på alla träden, hur alla de rör sig, hur det ser ut, gör stunden blir särskilt häftig. Naturen kan verkligen vara fängslande.
 
 

KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2012-06-28 | 21:13:03
    Bloggadress: http://hafva.blogg.se

    Härligt inlägg och vilken fin bild på dig!
    Jag gillar också att titta på himlen. Man kan stå/ligga och tycka till om vad molnen föreställer, eller bara se hur dom rör sig..
    : D
    Kram!

    Svar: Tack! Ja, det är så härligt att ligga och titta upp mot himlen, sakta gungandes!
    Mindfulnessmamma

Kommentera inlägget här: