mindfulnessmamma

Underbara vänner

Kategori: Allmänt, Må bra

 
 
 
 
Jag är så innerligt glad för de vänner jag har i mitt liv! Det finns så mycket kärlek i de stunder vi ses och i de samtal vi har. Att veta att det finns vänner som varit med under perioder när jag mått allt annat än bra, varit allt annat än social och inte heller varit helt lätt att umgås med-och fortfarande är kvar betyder mycket. Vänner med vilka jag kan vara och alltid har kunnat vara helt och hållet mig själv. Jag känner så mycket kärlek och tacksamhet till er.
 
Ikväll har vi haft en tjejdate, så mysigt och underbart. Innan dessa hade vi en familjemiddag, farmor och hennes man tillsammans med oss fyra. Jag tycker så mycket om att öppna vårt hem för våra nära och kära. Jag är verkligen glad, så glad för alla fina människor jag är omgiven av.
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2012-07-11 | 18:27:33

    Vilken snygg klänning du har på bilden var har du hittat den ?
    Anna

    Svar: Klänningen kommer från Flash tror jag butiken heter.
    Mindfulnessmamma

Kommentera inlägget här: