mindfulnessmamma

Tjejdag på stan

Kategori: Barn och familjeliv

 bli 
Jag och dotra min har haft en riktigt mysig tjejdag på stan idag!
 
Vi började på förmiddagen på Lyxx där jag hade tid för några behandlingar, bland annat fix av brynen som jag alltid gör på denna fantastiska salong! Allt som oftast har jag dottern med mig.
 
Vi fortsatte på stan och gick i affärer, handlade lite nya kläder inför vårt kommnade utlandsresa bland annat.
 
 
 
Det blev ett besök på Hafva hos alltid lika trevliga Åsa!
 
 
Vi skulle hämta ut en 1-års present som vi fick i så vackra paket.
 
Hafva är den butik jag direkt kommer att tänka på när det är dags att köpa presenter till något barn. Butiken är alltid levande och utvecklas och det känns inte som att någonting råkar finnas i hyllorna bara av en händelse. Allt känns genomtänkt.
 
Vi fortsatte dagen med en lunch på restaurang, riktigt mysigt att sitta ner och äta i lugn och ro på tu man hand, dotra min och jag.
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Marion säger:
    2012-07-19 | 22:12:57
    Bloggadress: http://marionsblogg.blogg.se/

    Såg er på Hafvas blogg,
    Vad fina ni är och vilken toppendag ni haft.
    Mysigt att hitta på sånt på tu man hand.

    Svar: Ja, vi hade en toppendag!
    Mindfulnessmamma

  • Åsa säger:
    2012-07-23 | 16:47:28
    Bloggadress: http://hafva.blogg.se

    Varmaste tack för dina fina ord! *rörd*

  • Jenny T säger:
    2012-07-25 | 23:31:43

    Valdemar, och vi, tackar för de fina presenterna! Ge tremänningarna en kram från Valdemar :-)

    Svar: Kul att de uppskattades! Hörde att han varit till Luleå på besök, men det missade vi ju tyvärr.
    Mindfulnessmamma

Kommentera inlägget här: