mindfulnessmamma

Stolt mamma

Kategori: Barn och familjeliv

 

Idag är jag en riktigt stolt mamma till min tappra lilla tös som har varit hos tandläkaren idag och lagat ett hål.

 

 

Hon hade tyvärr fått ett hål i en sexårstand och egentligen skulle hon laga hålet i slutet av augusti. Nu hade hon tyvärr börjat få besvär i tanden så vi fick en tidigare tid. Det gick så bra idag, utan bedövning och allt, trots att det började med nervositet och tårar. Så fantastiska människor som tog emot henne, verkligen fina mot henne.

 

Själv har jag fått brottats med diverse känslor och tankar och känslor kring detta. Att min tös har fått ett hål i tanden har känts allt annat än kul men nu är det som det är. Det är bara att blicka framåt och glädja sig över att det ändå gick så bra som det gjorde idag.

 

 

KOMMENTARER:

  • Helle säger:
    2012-07-31 | 18:30:36
    Bloggadress: http://bullochjag.blogspot.com

    Vilken modig tjej!
    Jag förstår att det är mycket tankar och känslor kring detta, kan ju själv relatera till nervositeten när sonen varit på vanlig kontroll. "Kommer han ha hål? Har vi borstat dåligt?" etc.

    Men vad skönt att det gick bra! Förstående, pedagogisk personal är guld värt.

Kommentera inlägget här: