mindfulnessmamma

Skärgårdstur

Kategori: Allmänt

 
 
Dagens skärgårdstur ut till Klubbviken i Luleå Skärgård var mycket lyckad! Vi har verkligen inte haft bra sommarväder hittills, men idag ville solen lysa över oss nästan hela dagen, vilket jag naturligtvis tyckte var underbart en dag som denna. Det var inte på något sätt högsommarvärme, men med sommarens väder hittills befarande jag något mycket värre. Vi hade ändå vädergudarna med oss och det är jag glad över!
 
 
 
 
Det är något visst med att vara ute med båt, att se vyerna, känna vinden i mitt hår-det får mig att känna mig verkligt levande! Det är något med öppenheten, med allt vatten som breder ut sig var än jag fäster min blick. Det är en slags frihetskänsla som kommer över mig när jag är i allt detta.
 
 
Båtar i hamn. Det är något fridfullt över det. Gillar att se hur de ligger där på sina platser. På plats. Liksom förnöjsamt.
 
 
 
Kommentera inlägget här: