mindfulnessmamma

Kvällsdate

Kategori: Allmänt

 
 
Jag ser fram emot kvällens date här hemma med min fina, fina vän Sara! Hon har fått allt text i mitt manus (ja, jag vågar kalla det manus nu) och har läst igenom all text. Ikväll tar hon med sig sina tankar, frågor och funderingar och vi ska ses över en middag. Vi ska äta lite senare middag idag, bara hon och jag. Min man har lovat att förbereda middag till oss och jag vet redan nu att den kommer att bli helt, helt delikat! Ser fram emot denna kväll och jag vet att efter vår träff kommer jag vara än mer taggad att fortsätta mitt skrivarprojekt.
 
 
 

KOMMENTARER:

  • johanna säger:
    2012-07-13 | 20:57:59
    Bloggadress: http://annanjohanna.blogspot.com

    väldigt roligt och inspirerande att läsa och höra om hur du vågar följa ditt hjärta och uppfylla dina drömmar ( i detta fall skrivandet) utan att vara säker på vart det leder! härligt!
    sluta aldrig skriv, inte här på bloggen och inte i ditt projekt. jag ser framemot att en dag i framtiden få ta del av det i bokform :)

    Svar: Åh, tack snälla snälla du! Jag blir så väldigt, väldigt glad för dina ord.
    Mindfulnessmamma

  • feministmorsan säger:
    2012-07-13 | 21:25:00
    Bloggadress: http://bloggmorsorna.se/feministmorsan

    Åh så spännande det låter med ett skrivprojekt! Det vill jag höra mer om :)
    Även trevligt med middag så klart!

    Svar: Ja, framförallt väldigt, väldigt roligt! Det kommer du säkert att få höra mer om senare. Ja, middagen var trevlig och väldigt, väldigt god!
    Mindfulnessmamma

Kommentera inlägget här: