mindfulnessmamma

Jag bara måste göra något

Kategori: Allmänt, Må bra

 
 
Ja, nu måste jag bara göra något åt den onda cirkel av huvudvärk jag är inne i. Den vill inte ge med sig trots försök med olika typer av tabletter. Nu ska jag istället börja med att ge den en omgång på andra sätt. Jag börjar idag med en lätt joggingrunda i 14 gradiga luften. Nog är det svårt att tro att det är 1 juli idag, men nog kan det ändå vara en bra luft för en runda. Jag tror, tror och hoppas att det kommer att göra gott för mig.

KOMMENTARER:

  • Marion säger:
    2012-07-01 | 18:40:18
    Bloggadress: http://marionsblogg.blogg.se/

    Gav huvudvärken med sig?
    Blir en ond cirkel med långdragen huvudvärk så se till att göra något åt det.

    Svar: Ja, något. Blev inte på något sätt värre iaf. Rörelse brukar göra det något bättre. Blir liksom avspännande.
    Mindfulnessmamma

Kommentera inlägget här: