mindfulnessmamma

Huvudrollen i våra liv

Kategori: Tänkvärda ord






Hittade den här bilden och texten på bloggen annlouises värld, en trevlig blogg som jag tog mig tid att kika runt på idag. Visst ligger det väl mycket i det" Det är så mycket som sitter tanken. Det vi fokuserar på får vi mer av.

Vad vill du ha i ditt liv?

I slutet på 2011, inför det nya året tänkte jag igenom hur jag vill ha det.
Vad vill jag ha mer av? Vad vill jag ha mindre av?
Det blir lite som en utvärdering av tillvaron.
Det är en skön känsla att veta att jag kan påverka i vilken riktning jag ska färdas.
Det blir inte bara som det blir,
utan jag har stor makt att jag styra hur min tillvaro ska bli.


KOMMENTARER:

  • Marion säger:
    2012-01-09 | 15:47:49
    Bloggadress: http://marionsblogg.blogg.se/

    Där har jag också varit och kikat,

    supertrevlig blogg.

    Tyckte jag såg ditt fotspår där :)

  • Ann-Louise säger:
    2012-01-09 | 22:26:02
    Bloggadress: http://annlouisesvarld.blogg.se/

    Tack snälla för fina ord!



    Det är bara kul att någon gillar det man skriver och självklart fick du låna bilden! Så sant det som står och man behöver påminnas ibland.



    Ha en bra tisdag!

    Kram Ann-Louise

Kommentera inlägget här: