mindfulnessmamma

Om ändrade planer

Kategori: Må bra



Ändrade planer, att det inte blir som planerat, är inte det bästa jag vet.
Men ibland kan det vara det bästa.



I vissa fall tycker jag fortfarande inte alls om det.
Men nog innebär det hur som helst frihet
att kunna ändra sig och att tycka att det känns riktigt skönt.

Idag blev det varken besök eller dans, så som jag hade tänkt mig tisdagskvällen.
Efter middagen blev det baravara.  

Huvudvärken slog till under eftermiddagen.
Jag kände för hemmalugn med dottern.
Hon och jag och hemmet. 

Det känns ok.
Det känns bra.
Ibland är det bäst när det inte riktigt
blir som man tänkt sig.

KOMMENTARER:

  • johanna säger:
    2012-01-10 | 20:35:56

    vad jag tycker mycket om din blogg! dina inlägg förgyller mina kvällar :)

    tack!

  • Marion säger:
    2012-01-10 | 21:09:00
    Bloggadress: http://marionsblogg.blogg.se/

    Det bästa brukar ändå bli när man minst anar det,

    och när man kan uppskatta det som blev istället för att älta det som inte blev.

Kommentera inlägget här: