mindfulnessmamma

One Lovely Blog Award

Kategori: Bloggtips



Häromdagen fick jag denna blogaward från Hanna med så väldans fina värmande ord! Stort tack återigen!




När man har fått en award ska man:

1. Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka!
2. Skriva ner de fem bloggar som man vill lämna awarden till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
3. Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare.

De bloggar jag vill ge denna fina award till är:

Annica med bloggen Dietistannica. En fin, sund och trevlig blogg, där dietisen Annica delar med sig av sina kunskaper och sitt stora intresse för mat. Hennes sundhetstänk genomsyrar denna fina blogg.

Maria med bloggen Maria Helander blogg. Den här bloggen har jag upptäckt relativt nyligen och jag föll för den direkt. Tankar, affirmationer, bilder med tänkvärda ord, mindfulness... Hon delar med sig av så mycket som kan ge så många så mycket.  "Min blogg är till alla er modiga som vill växa och få en bättre självkänsla. Till er som vågar tro att ni förtjänar att må bra" Så fint beskriver Maria själv sin blogg!

Amina med bloggen Montessorimaterial. En levande kreativ blogg där Amina delar med sig av material som hon själv har gjort. Frikostigt delar hon med sig av sina fina arbeten till den som använda sig av dem. Hon länkar även till material från andra ställen.

Eleonore med bloggen Fika med Eleonore. En underbart ljuvlig blogg fylld med recept, härliga bilder och tips för den som vill baka något riktigt gott! Kika in här och jag lovar att du får massor av inspiration till din nästa bakningsstund!

Åsa med bloggen Hafva. Bloggen handlar till stor del om Åsas ljuvliga butik med leksaker, barnartiklar och barnkläder, Havfa, en butik jag varmt kan rekommendera! Flertalet av presenterna till barnen i vår omgivningen kommer från just Hafva och på bloggen får man ta del av mycket av det som finns i butiken. Förutom detta skriver Åsa och vardagen i stort och smått, alltid med en positiv underton.




KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2012-01-31 | 21:59:56
    Bloggadress: http://hafva.blogg.se/

    ÅÅH, vad glad jag blir!! TUSEN TUSEN TACK!!!

    Det värmer långt in i hjärtat!

    lycklig

  • Hanna säger:
    2012-02-01 | 07:53:19
    Bloggadress: http://vagtillfrihet.blogspot.com

    Åhh vilka bra bloggar du länkar till! TACK för det, vissa kommer jag följa slaviskt och en har jag rent av lagt på min egen blogglista, så tack!

  • Annica säger:
    2012-02-01 | 09:23:30
    Bloggadress: http://dietistannica.blogg.se/

    Tack ska du ha, vad fint, verkligen roligt att höra att mitt budskap är så tydligt! Jag har tyvärr en "policy" att bara ha matinlägg i bloggen, försöker hålla den så "clean" som möjligt och har redan tackat nej till andra awards av samma anledning, så jag kan inte skicka den vidare, hoppas du förstår. Tack ska du ha igen! <3

  • Maria Helander säger:
    2012-02-02 | 07:21:57
    Bloggadress: http://www.mariahelander.se

    Tack fina du för ett fint pris och en glädjande beskrivning. Och alla de andra som också fick ett pris får mig att förundras över hur mycket kreativitet som bor i vårt land. Otroligt!

    Dessvärre kommer jag inte ge priset vidare, för jag är så sällan ute i bloggskogen och njuter av andras klokhet. Bara av den anledningen att jag arbetar redan flera timmar framför datorn dagligen och behöver koppla av från skärmen.

    Men stort tack igen!

    Varm kram

  • Eleonore- Kokboksutmaningen! säger:
    2012-02-02 | 10:48:28
    Bloggadress: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

    ÅH tusen tack för utmärkelsen och dina fina ord, så glad jag blir! Det är så roligt att höra att det man gör uppskattas och inspirerar :D

    Kul att få tips på andra bra bloggar med!

Kommentera inlägget här: