mindfulnessmamma

Nattningsstunder

Kategori: Barn och familjeliv








Åh, så jag älskar mysiga nattningsstunder tillsammans med barnen! Kvällar med två riktigt genommysiga nattningsstunder fyllda med lugn gör mig alldeles varm och glad i kroppen. Vackerord och närhet. Allt blir så nära, nära.

Vi hade kommit ifrån läsningen för tillfället, därför kändes det särskilt bra att vi hade lässtund vid sängkanten i båda barnrummen.

Sonen och jag fortsätter att följa familjen som driver Hotell Gyllene Knorren och jag och dottern läser



som handlar om Mickan som är åtta år. Jag läste om boken i Barnens Bokklubbs medlemstidning och kände direkt att den här boken ska min dotter få ta del av! Vi är inte besvikna alls, utan tycker redan om den mycket båda två.

Här kan man läsa mer om denna bok.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: