mindfulnessmamma

Hemkommen från ABK-möte...

Kategori: Allmänt




...och det är alltid lika roligt att träffa tjejerna som sitter i styrelsen tillsammans med mig i vår lokalavdelning i






Tiden går fort mellan varje möte känns det som och ibland tycker jag att det inte hunnit hända så mycket sedan sist, men när vi väl sätter oss ner och startar mötet inser jag att det faktiskt hunnit hända en hel massa saker. 


Skulle varmt välkomna fler volontärer hos oss för det finns ett behov och det finns saker att göra får många fler! Föreningen finns i stora delar av landet, så nästan oavsett var du bor finns det möjlighet att engagera dig eller att få hjälp av någon i föreningen. Här hittar du hemsidan.


KOMMENTARER:

  • Hanna säger:
    2012-02-09 | 08:23:53
    Bloggadress: http://vagtillfrihet.blogspot.com

    Ja det är en dröm det där... där jag bor saknas abk och skulle verkligen behövas... en dag kanske man själv kan få möjlighten att göra detta möjligt.



    Skönt att höra att ni är friska igen, själv är jag hemma med sjuk tös... men jag har inte haft barnen hemma mer än 2ggr totalt på 1 år så det var väl vår tur kan jag tro...



    KRAM

Kommentera inlägget här: