mindfulnessmamma

Tacksamhetskalendern 4 dec

Kategori: Allmänt

 
Idag känner jag mig tacksam över möjligheter jag har och möjligheter jag får. Jag känner mig tacksam över modet jag har att fånga dessa möjligheter. Jag känner mig tacksam över modet att våga prova det nya.
 
 
Idag känner jag särskilt stor tacksamhet över att jag fått möjligheten att vara en del i årets levande julkrubba som kommer att äga rum i Luleå Domkyrka på julafton. Jag tycker att det är fantastiskt roligt och spännande. Idag har jag varit på den andra repetitionen och jag är liksom i min egen bubbla under den tid vi är där. Jag, rummet, regissören och de andra som deltar. I rollen. Lyssna vad som sägs, ta in det och gå in i rollen och agera. 
 
Jag ser redan fram emot nästa tillfälle, men jag kan nog inte riktigt föreställa mig hur det kommer att kännas att stå längst framme i en kanske fullsatt kyrka på julaftonsförmidagen. Men den dagen är den dagen och nu är nu.
 
 

KOMMENTARER:

  • Hanna säger:
    2012-12-05 | 07:51:07
    Bloggadress: http://vagtillfrihet.blogspot.com

    Känner samma tacksamhet... tacksam över mitt mod att gå min egen väg, MIN väg... fantastisk känsla!!

    Roligt att vara med i en levande krubba!! Hade jag bott närmre hade jag gärna kommit och sett!! Du kommer vara fantastisk!!

    <3

    Svar: Tack för det! Så spännande känns det i alla fall, kommer nog vara rejält pirrig när det väl gäller.
    Mindfulnessmamma

Kommentera inlägget här: