mindfulnessmamma

Tacksamhetskalendern 17 dec

Kategori:


Idag känner jag mig så glad över flera tillfällen jag upplevt under dagen. Tacksam över att jag får uppleva sådana stunder.

Stor tacksamhet över mitt jobb, över möten med barn och vuxna. Tänk bara att knappt ta sig från jobbet för att de man jobbat med under dagen vill ha fler och fler kramar när man står vid dörren på väg att gå. Slängpussar och kramar om vartannat. "Mina" fina barn där på jobbet-de ger mig så stor glädje!

Barnen hemma är mina guldkorn i livet och jag älskar de där nära samtalen, ofta vid sängkanten. Ikväll, trots att jag visste att det var hög tid att sova blev det så fint att ögonen tårades och jag knappt kunde slita mig.

Och en annan sak. Fick en så himla fin gåva av en familj jag haft på förskolan flera år. Värmande och glädjande att få en så fin gåva. Tacksam över den! Så vackert halsband.



Kommentera inlägget här: