mindfulnessmamma

Tacksamhetskalendern 10 december

Kategori: Allmänt

 
 
Idag känner jag tacksamhet över hälsan i mitt liv. Jag känner mig tacksam över att jag är frisk från sjukdomen som hade ett så stadigt grepp om mig så länge. Jag känner mig tacksam över att jag idag kan motionera på ett sunt sätt. Stor tacksamhet känner jag inför detta!
 
 

(Foto: Kurt Engström)
 
Jag känner mig också tacksam över att jag unnar mig vila. Jag är tacksam över att jag har verktyg att använda mig av när jag behöver komma till ro.
 
Inte alltid lätt. Ibland behövs det lite stöd och påminnelser. Men jag har verktygen inom mig.
 
 

KOMMENTARER:

  • Silverglitter säger:
    2012-12-10 | 21:03:20
    Bloggadress: http://silverglittrande.blogspot.com

    Bra grej med tacksamhetskalender, och himla harmonisk bild!

    Svar: Gillar det! Andra året jag skriver. Ja, blev faktiskt nöjd med bilden.
    Mindfulnessmamma

  • Jota säger:
    2012-12-10 | 21:48:03

    Tack för en bra blogg!
    En blogg som ger hopp och motivation till att kämpa, kämpa till ett liv som styrs av lust, välmående, glädje och självrespekt.
    Nästa år vid denna tid ska jag vara där du är idag.
    Kunde du så kan jag!
    Jag uppskattar din positiva energi som du så bra förmedlar i din blogg.
    Du är helt klart en fantastisk förebild som bjuder på sina erfarenheter och visar att det är möjligt.

    Tack för din öppenhet och generositet den gör skillnad!

    Lev väl och var rädd om dig/lilla jag

    Svar: Tack! Himmel så glad jag blir av att läsa detta. Stort, stort tack! Har du också en blogg? Kram!
    Mindfulnessmamma

  • Jota säger:
    2012-12-11 | 07:48:21

    Nej jag har ingen egen blogg.
    Jag har valt att läsa och inspireras av andras bloggar istället.
    Jag är inte så öppen så det skulle kännas bekvämt att ha en egen blogg.
    Jag väljer i stället att kommentera där jag blir berörd och där jag tror att mina erfarenheter kan vara till hjälp. Jag tror mycket på det här med att dela tankar och erfarenheter så länge man har samma mål. Dela för att hela helt enkelt.
    Lev väl och var rädd om dig!
    Ha en fin dag
    Kram lilla jag

Kommentera inlägget här: