mindfulnessmamma

Sommarkollo

Kategori: Barn och familjeliv

 
För en stund sedan vinkade vi iväg sonen som åkte på sommarkollo tillsammans med sin jämnåriga kusin. Flera dagar. På tisdag kommer de hem igen. Jag är säker på att han kommer ha det toppen hos farfar och hans fru i stugan, men det är redan tyst och tomt. Han lämnar ett tomrum. Älskade barn. Det känns långt in i  min mammakropp när du åker.
 
Kvar stannade dotra min som inte vill åka iväg på sommarkollo utan mamma och pappa. När vi inte är där vill hon inte heller vara där. Inte än i alla fall. Och visst är det ju något gott i att kunna rå om ett barn helt och fullt också.
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2012-08-03 | 12:09:53
    Bloggadress: http://hafva.blogg.se

    Sv; Jamen eller hur? Vilket oljud!!
    : O
    Såg ni mig/oss?? Jag såg inte er.
    Stor kram!

    Svar: Emmy hade sett dig! Jag såg dina tjejer när de hade åkt det där lilla pariserhjulet.
    Mindfulnessmamma

Kommentera inlägget här: