mindfulnessmamma

Min insamling till Anorexi/Bulimi-kontakt!

Kategori: Allmänt

 

Jag har skapat en insamling för en utvald organisation som jag gillar och jag hoppas att du vill hjälpa mig.

Jag tvivlade och jag kände hopplösheten. Jag trodde till slut inte längre att det kunde gå att bli helt frisk och fri från en ätstörnng. Jag började ställa in mig på att mer eller mindre leva med sjukdomen resten av livet.

Jag vet idag att jag hade fel. Idag mår jag bra, lever ett bra liv, tycker om mig själv och accepterar mig själv precis för den jag är. Jag är frisk och fri och maten och kroppen är inte längre mina fiender.

Idag arbetar jag själv för Riksföreningen Anorexi/Bulimi-Kontakt. Jag vill ge hopp till sjuka och deras anhöriga. Jag vet att man kan bli frisk och fri, men jag vet också att det är många som tvivlar på att det verkligen är möjligt. Idag vet vi att dryga 130 000 människor i Sverige lider av en ätstörning. Mörkertalet är stort.

2011 tog BRIS emot 25 000 telefonsamtal/mail och Anorexi/Bulimi-Kontakt tog emot 11 000 telefonsamtal/mail. Det säger en del om hur många som hör av sig till oss och hur många vi kan och får möjlighet att hjälpa. Men dessvärre går det inte utan ekonomiskt stöd. Du kan hjälpa oss att hjälpa!

Jag är så innerligt tacksam för varje bidrag till insamlingen-liten som stor summa är oerhört värdefull!
Varmt tack!

Här hittar du min insamling där du enkelt kan lämna ett bidrag om du skulle vilja!
 
 
Kommentera inlägget här: