mindfulnessmamma

Insamling till Anorexi/Bulimi-kontakt Luleå

Kategori: Allmänt

 
Kronorna rullar sakta men säkert in! Jag slår ett slag för insamlingen till ABK Luleå än en gång och hoppas att ni vill sprida den vidare. Jag hoppas att fler vill hjälpa oss att hjälpa. Jag vill verkligen verka för en friskare och sundare värld och sprida sanningen att man kan bli frisk och fri från en ätstörning. Det är fullt möjligt, även om man har varit sjuk under väldigt lång tid. Luleås lokalavdelning är än så länge liten. Den är drygt 1 år gammal och behöver fler medlemmar, såväl stödmedlemmar som aktiva.
 
 
 
Jag tvivlade och jag kände hopplösheten. Jag trodde till slut inte längre att det kunde gå att bli helt frisk och fri från en ätstörnng. Jag började ställa in mig på att mer eller mindre leva med sjukdomen resten av livet.

Jag vet idag att jag hade fel. Idag mår jag bra, lever ett bra liv, tycker om mig själv och accepterar mig själv precis för den jag är. Jag är frisk och fri och maten och kroppen är inte längre mina fiender.

Här hittar du till insamlingen. Kom ihåg att varje litet bidrag är viktigt och gör skillnad!
 
Kärlek och värme till er alla!
 

KOMMENTARER:

  • Helle säger:
    2012-08-28 | 19:49:47
    Bloggadress: http://bullochjag.blogspot.com

    Vilket bra initiativ! Det är verkligen av stor vikt att "ätsjuka" personer får friska förebilder och att det är enkelt och att komma i kontakt med dem, tex via ABK.

    Jag skänker en liten slant och hoppas att fler gör detsamma! Många bäckar små...

    Svar: Åh, tack snälla, snälla du! Jag instämmer såklart i dina ord om friska förebilder och enkelt är det att komma i kontakt t ex med ABK. Jag känner verkligen starkt för detta och du har så rätt, många bäckar små! Kram på dig.
    Mindfulnessmamma

Kommentera inlägget här: