mindfulnessmamma

Mår gott

Kategori: Må bra

Jag mår gott. Ja, naturligtvis saknar jag sonen men jag mår gott. I livet. I tillvaron. Det är lite kaosartat på sina ställen här hemma där jag håller på att fixa och dona. Egentligen stressar det mig förvånansvärt lite. Det kommer nya dagar.

 

Jag har blivit märkbart mycket bättre på att se det jag faktiskt hunnit med istället för att lägga mest fokus på allt det som finns kvar att göra. Det kommer nytt att göra också och just det var svårt för mig att acceptera tidigare. Att jag inte blev riktigt klar. Ett par strumpor som lades i tvätten när jag precis hade tvättat allt kunde innebära kaos. Då. Inte alls nu. Jag mår gott över den förändringen.

 

En förändring som kanske kunde bli möjlig just för att jag kan må så gott och vara så tillfreds. I livet. I tillvaron. Ja, så är det.

Kommentera inlägget här: