mindfulnessmamma

Kvällens 3 positiva

Kategori: Allmänt

 
Nu är jag tillbaka med Kvällens 3 positiva! Vardagen är igång med skola, arbete, kvällsaktiviteter och allt annat som hör vardagen till. Kanske desto viktigare att stanna upp och betrakta dagen som gått, lyfta fram ljusglimtar.
 
 
Här är mina tre positiva från dagen i Kvällens 3 positiva.

Kvällens tre positiva






*  Att jag ringde till Luleå Kiropraktorklinik och hade turen att få en tid redan imorgon då de hade fått en avbokning. Imorgon besöker jag en kiropraktor för första gången i mitt liv!


* Att förkylda dottern som vi var osäkra på skulle orka skoldagen orkade hela dagen och inte heller har hon blivit värre i sin förkylning. Febern håller sig borta och det mesta tyder på att det blir skoldag även imorgon.


*  Att få SMS och MMS av mor och far som har rest till Kroatien och höra och se att de verkar ha det riktigt bra. Fint och mysigt ser det ut! Jag är nyfiken på Kroatien och det ska bli riktigt roligt att höra mer om resan när de är hemma igen.

 

 

Kommentera inlägget här: