mindfulnessmamma

Konst i det gröna

Kategori: Barn och familjeliv

 

Igår besökte jag och dottern Konst i det gröna tillsammans med en annan mamma och hennes son. Mamman är en relativt nyfunnen vän som jag trivs väldigt bra tillsammans med. Jag gillar så att träffa människor jag känner att jag utan problem kan vara mig själv med, helt och fullt.

 

Konst i det gröna är som namnet talar om, en konstutställning i det gröna. Under klarblå himmel var det igår. Varmt och riktigt sensommarljuvligt.

 

Konst i det gröna väcker barndomsminnen. Mamma och jag brukade besöka utställningen när jag var barn. Det känns speciellt att ha min egen dotter med mig som sällskap nu när jag själv blivit vuxen. Jag gillar hur det liksom går runt och livet självt blir så påtagligt.

 

 

Igår var det dottern som lånade dottern kameran och förevigade delar av vår vandring bland alla alster.

 

 

 

Kommentera inlägget här: