mindfulnessmamma

För 9 år sedan

Kategori: Allmänt

 
Imorgon bitti är det 9 år sedan vår förstfödda mötte dagens ljus och började bekanta sig med världen utanför mammas mage. Fantastiskt så stort det var att bli mamma och jag älskar att vara mamma! Att få vara hemma med barnen var den bästa tiden i mitt liv-helt fantastiskt. Det är så stort att möta en ny individ och att sedan få förmånen att följa dess utveckling på så här nära håll. Jag älskar er så mina barn och imorgon ska vi fira vår 9-åring och rå om honom på allra bästa sätt.
 
 
 

När du var alldeles ny
och jag upptäckte hudvecken
på dina små knogar
förstod jag
att livet
är alltför stort
för oss att greppa.

 

 

 

 

 

KOMMENTARER:

  • Jasmine säger:
    2012-08-19 | 00:31:38
    Bloggadress: http://livetijasminesogon.blogspot.se

    Sv: storlke s är rätt perfekt för mig. Den sitter liksom bra, inte för tight men inte för hängigt. För mig. :)

  • Sandra säger:
    2012-08-19 | 03:02:42

    Så himla fint skrivet Jennie! Blir alldeles varm i kroppen.

Kommentera inlägget här: