mindfulnessmamma

The show must go on

Kategori: Allmänt


Från första gången jag hörde Queens The show must go on har jag älskat den! Jag minns hur jag i min ungdom hade låten på en samlings-CD med låtar med olika artister, hur jag lyssnade på den låten om och om igen.

Idag fick jag tipset om den här underbara pianoversionen av låten på bloggen Bull & Jag. Tack så mycket till dig för att du tipsade om denna fantastiska pianist!



Njut av låten och den inlevelse Viktoriya Yermolyeva (vkgoeswild på youtube) har när hon framför detta musikstycke!

Jag kikade vidare bland hennes klipp och oj så fantastisk hon är att framföra låtar på piano! Wow!



Pianomusik är för mig barndomsminnen då jag själv spelade piano i ganska många år. Pianomusiken kommer jag nog alltid uppleva särskilt vacker.

Kommentera inlägget här: