mindfulnessmamma

Rut m fl

Kategori:


Sedan jag såg kläder från Rut m fl för första gången tyckte jag att det var snygga lite kul kläder för ett vettigt pris! I helgen blev det lite shopping av Rut-kläder.


Price Aspen Cardigan

Price Aspen Cardigan fanns i flera färgställningar men den här föll jag för direkt-och så skönt på!

Pip sh patch cardigan

Pip sh patch cardigan, en variant av Pippi-tröjan med ett mönster jag älskar.

Dessa båda bilder hittade jag på en sida där man kan handla Rut-kläder, fri frakt vid köp över 500 kr dessutom.

KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2011-09-27 | 11:36:59
    Bloggadress: http://hafva.blogg.se/

    åååh vilka ljuvligt snygga koftor! JAG VILL HAAAA!

  • Jenny (blogginnehavaren) säger:
    2011-09-27 | 21:05:58

    Åsa: Jag kan lova att det finns mer snyggt bland Rut-kläderna om man letar runt...



Kommentera inlägget här: