mindfulnessmamma

Kvällens 3 positiva!

Kategori:


Veckans sista Kvällens 3 positiva kommer här.






* Att barnen faktiskt såg till att jag steg upp relativt tidigt denna söndagsmorgon. Så mycket jag har fått ut av den här dagen!

* Att vårt arbetsrum ser så mycket trevligare ut nu på kvällen än det gjorde i morse! Fick en hel del gjort idag.

* Glädjen hos min 5-åring när hon fick följa med sin kompis med familj på skogsutflykt med en egen medhavd burk till blåbär. Hämtade hem en glad tjej med tom blåbärsburk. Blåbären är ju så goda att äta direkt på plats i skogen! Kan inte annat än instämma.

KOMMENTARER:

  • Linda säger:
    2011-09-20 | 23:50:51
    Bloggadress: http://nakit.webblogg.se/

    Jag brukade också skriva 3 positiva saker under en dag. Undrar varför jag har slutat? Jag ska nog börja igen:).

  • Jenny (blogginnehavaren) säger:
    2011-09-21 | 10:24:16

    Ja, det är upplyftande att fokusera på det positiva vid dagens slut!

Kommentera inlägget här: