mindfulnessmamma

Inredningsparty...

Kategori:



Ikväll var jag inbjuden på en visning av produkter från Zelected by Houze. Jag har varit på en sådan visning tidigare och hittade redan då en hel del jag tyckte om.

Efter dagens gillmiddag på hemmaplan åkte jag, dottern och en vän åkte iväg mot tjejpartyt, som dottern kallar det, dotra min med finskorna i högsta hugg. Där bjöds vi på diverse godsaker, trevligt umgänge och en hel del ögongodis. Det blev ett par fynd för oss från förra kollektionen, samt en liten beställning från den nya.




Bää av modell större var helt oemotståndlig tyckte såväl mor som dotter! Vi provade den och den passar utmärkt till såväl kramdjur och kudde.

Jag ser fram emot mina två buddhor med plats för värmeljus som jag beställde. Jag fick syn på dem direkt och det var precis som att det stod mitt namn på dem.

Kommentera inlägget här: