mindfulnessmamma

Idag måndag är jag glad för att...

Kategori: Måndagslistan



Idag måndag är jag glad för....


*Att jag startat veckan med en så bra dag!

* Att det känns som att livet har ett bra flyt. Jag trivs så bra i min och vår tillvaro!

* Att vår lokalavdelning i ABK utvecklas och växer. Imorgon premiär för våra telefontider och nästa vecka håller vi utbildning i Body Talk! 

*  Att vi fick spontanbesök av barnens farmor idag! Övriga familjen åt middag tillsammans med henne, men jag hann surra lite med henne när jag kom hem från min Pilates.

* Att  fick träffa min fina mamma-om än väldigt kort! När jag kom från Pilates-passet såg jag henne sittande i en soffa där på gymmet. Fina, fina mamma-så glad jag blev av att se henne.

* Att IDOL-säsongen är igång igen! Härligt kvällsnöje!


Måndagslistan är ett sätta att fokusera på guldkorn i vardagen i början av varje vecka. Det är ett bra sätt i början av veckan, att stanna upp och tänka igenom vad det faktiskt finns för saker och ting i ens tillvaro att vara glad och tacksam över. Jennyn har länge skrivit sin måndagslista på sin blogg och nu är det många med henne som gör det.


Kommentera inlägget här: