mindfulnessmamma

Idag måndag är jag glad för att...

Kategori: Måndagslistan



Åter dags för måndagslistan....



Idag måndag är jag glad för att....


*
jag idag för första gången på väldigt, väldigt länge sprungit 1 mil! För mig är det stort. Jag har haft det som ett mål i min löpträning och nu gjorde jag det!

* mamma och pappa är hemma igen efter några dagar på vift. Jag älskar att ha dem nära oss!

* Vi fått så fint med alla ommålade dörrar med nya dörrhandtag här hemma. Vilket lyft för hemmet det blev!

* det här veckoslutet innebär en trip till Sthlm tillsammans med min underbara man. Det blir möte med ABK på lördag och tid för lite rekreation den övriga tiden.

* Jag kommer att få träffa min storebror på fredag när vi åker till Sthlm.

*imorgon ska jag och en god vän besöka en annan god vän! Det är inte lätt att få till en date med andra förvärvsarbetende mammor, men desto roligare när det går vägen...


Måndagslistan läste jag för första gången på bloggen jennyn. Det är ett sätt att i början av veckan stanna upp och se till de positiva sakerna i ens tillvaro. Numera är det ganska många bloggare som publicerar sin måndagslista om måndagarna. På jennyn hittar man på måndagen alla som skrivit sin lista under måndagen.



Kommentera inlägget här: