mindfulnessmamma

Idag måndag är jag glad för att...

Kategori: Måndagslistan


Idag måndag är jag glad för att....

* jag har en underbar familj!

* jag har ett jobb som jag trivs med. Att få arbeta med barn och dessutom inom Montessori-det gillar jag!

* barnen har sina fritidsaktiviteter de tycker om. Det blir ytterligare en vecka fullspäckad med träningar och matcher, men det är så roligt, så roligt.

* vi har kommit igång med badhusbesöken efter sommaren. Det händer så mycket i barnens utveckling i simningen.

* vi får så fina dörrar här hemma när min händiga man målar om dem. Snygga och som nya med nya fina handtag.

* jag har fina vänner omkring mig.
 
*höstens mörker också för med sig tändadet av många stearinljus som lyser upp vår tillvaro!

* på torsdag är det dags för utbildning i Body Talk här i Luleå!

Måndagslistan läste jag för första gången på bloggen jennyn. Det är ett sätt att i början av veckan stanna upp och se till de positiva sakerna i ens tillvaro. Numera är det ganska många bloggare som publicerar sin måndagslista om måndagarna. På jennyn hittar man på måndagen alla som skrivit sin lista under måndagen.



Kommentera inlägget här: