mindfulnessmamma

Dagens outfit

Kategori: Må bra


Dagens outfit är inte min grej. Jag fick förresten en kommentar på ett av mina inlägg häromdagen från en tjej som ville att jag skulle gå in och rösta på hennes dagens outfit bland massor av andra dagens outfits. Nej, det är jag inte intresserad och faktiskt är jag inte heller intresserad av kommentarer till mina inlägg som inte innehåller någon kommentar till själva inlägget, utan bara "reklam" för något annat.  

Detta kommer att bli den första och kanske mycket möjligt också den sista dagens outfit från min sida.




Min dotter kommenterade tröjan i morse med orden Du är underbar.
Du är också underbar, svarade jag, det är vi alla på vårt eget speciella sätt bara för att vi är vi.
Det är vad jag vill förmedla till mina egna och andras barn och ungdomar. Det handlar om självkänslan och den är grunden till vårt välmående.

Tröjan kommer från ABK. Underbart med kläder med positiva budskap tycker jag. Såväl sonen som jag har en tröja med texten Perfect as you are. Jag skulle gärna se varenda barn i världen få bära en sådan tröja, men framför allt få bära på känslan att vara perfekt precis som de är. ABK har samarbetat med artisten Fronda som gjort låten Underbar.



Kommentera inlägget här: