mindfulnessmamma

ABK-träff i Stockholm

Kategori: Må bra





Idag var det dags för höstens kontaktpersonsträff i Stockholm med ABK och jag var med för första gången. Det var övervhuvudtaget första gången Luleå representerades. Det har varit en så trevlig, intressant och inspirerande dag!

Många av de 18 olika lokalavdelningarna i Sverige fanns representerade och det var väldigt roligt att få träffa personer i verkligheten som man tidigare bara haft kontakt med via mail, Facebook eller telefon. En del personer hade jag bara hört talas om till namnet och kanske på sin höjd sett på bild. Väldigt vad mycket kreativitet som finns runt om i landet.

Efter att ha varit tillsammans med alla dessa härliga människor några timmar, kände jag en samhörighet. Så snabbt kunde jag känna en samhörighet. Tänk att det finns så många i detta land som tänker så pass lika som jag och som intresserar sig för samma frågor som jag.

Vi är många som vill vara med i det rikstäckande arbetet för ett friskt samhälle utan ätstörningar där alla är fria att vara sig själva.



Kommentera inlägget här: