mindfulnessmamma

Biblioteksbesök

Kategori: Barn och familjeliv


Det är fantastiskt att ha fina bibliotek i närområdena! Generösa öppettider, bra utbud och ständigt aktuella boktitlar på bokborden gör att jag tycker om att gå till biblioteket på Herstön i Luleå. 


Hertsöns bibliotek

Helmysigt och helfräscht

Engagerat och kunnigt

Rogivande och inspirerande

Trådlöst och uppkopplat

Stimulerande och avkopplande

Önskebrunn och kunskapskälla

Nytta och nöje!


Barnen lånade en trave böcker var från bibliotekets fina barnavdelning.



Sonen lånade uteslutande böcker från serien om Lasse-Majas Detektivbyrå, bland annat Kyrkomysteriet.



Dottern bokslukar just nu böcker från Lätt att läsa-serien som förlaget Bonnier Carlsen ger ut. Idag hade hon bland annat Skrik och BAJS med sig hem, en bok hon viljat läsa läääänge, enligt henne själv.

Idag lät jag bli att låna några böcker till mig själv då jag har flera stycken på gång. Alltid hittar jag något intressant på biblioteket, utan att egentligen leta efter något att låna, men nu ska jag fokusera på de böcker som väntar här hemma på att bli lästa. De är inte få kan jag lova...


Kommentera inlägget här: