mindfulnessmamma

Lite H&M Home

Kategori:


Idag hämtade jag ut ett paket från H&M med bland annat en del från Home-sortimentet. Det är synd att H&M-butikerna där jag bor inte säljer även det sortimentet. Finns mycket fint till väldigt vettiga priser! Kul detaljer till hemmet, detaljer som ibland känns lite annorlunda också.



Kärlek vid första ögonkastet kände jag till denna kudde med texten You look nice today. Tänk er förresten den här inramad-det vore väl något det!



Gillar cupcakes-motiv så ett paket sådan här härliga servetter var såklart ett måste.



Att kunna duka med en kalasfin löpare till exempel när dottern fyller 6 år i januari vore väl fint?



Den är ju bara så härlig!

H&M Home har många godbitar att lyfta fram, men detta var något av det som gömde sig i mitt paket jag hämtade idag!




KOMMENTARER:

  • Linnea Granström- Mamma till Ebba ♥ säger:
    2011-10-15 | 18:43:00
    Bloggadress: http://linneagranstrom.blogg.se/

    Åh så fina prylar!

    Kudden var ju bara för härlig :)

Kommentera inlägget här: