mindfulnessmamma

I'm moving on...

Kategori: Må bra


Nog den finaste versionen och det finaste framträdandet jag hört hittills av den här låten,
med fantastiska Sarah Dawn Finer!




Detta är en låt jag kan höra om och om igen.
Från början till slut, om och om igen. Sätta den på repeat.
Lyssna till orden, låta dem artikuleras dem inuti mig,
en förstärkning till det som redan är, till det som redan har blivit.
En påminnelse, en vitamininjektion med kraft och styrka.

Jag har gått vidare.
I'm moving on.


KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2011-10-27 | 10:25:00
    Bloggadress: http://hafva.blogg.se/

    Hej Snygging!

    Jag bara lattjar i picasa.com (gratis på nätet) och klickar mig vidare till picknick (för att utveckla bilderna med effekter, ramar o dyl). Ladda hem picasa.com så ser du vilken rolig värld som öppnar sig!

    Tack förresten.. hihi.. KRAM!

Kommentera inlägget här: