mindfulnessmamma

Idag måndag är jag glad för att....

Kategori: Måndagslistan



Nu var det verkligen länge sedan jag skrev en måndagslista. Men idag är det dags igen!


Idag måndag är jag glad för att....


* vi fått spontant besök!

* snälla mamma och pappa tagit så väl hand om barnen idag på deras första höstlovsdag!

* barnen varit bjudna på Halloween-fest hos grannbarnen ikväll!

* jag har lyxat till det på Lyxx med fix av brynen, i sällskap med dottern som gärna följer med varje gång!

* jag börjar känna mig så pass pigg att jag snart tar mig iväg på något roligt pass på Inpuls.

* dotra min ska få mysa med sin farmor imorgon och sedan åka vidare på övernattning hos henne!

* jag trivs så bra i min tillvaro!




Måndagslistan är ett sätt att lyfta fram det positiva i livet i början av en ny vecka!

Så vitt jag vet är det på bloggen jennyn som måndagslistan började. Listan var en så bra grej och något som jag tycker passar bra in på här på min blogg. En bra start på mina veckor tycker jag!

Kommentera inlägget här: