mindfulnessmamma

Snart måndag igen...

Kategori: Barn och familjeliv





Dagarna de går och går efter varandra....

Ja, så är ännu en vecka slut och en ny vecka väntar på att få börja. Kan knappt tror att helgen redan är slut och att det åter är måndag. Jag har verkligen njutit av helgen, verkligen uppskattat den!

Imorgon åker jag hem tidigt på eftermiddagen med fyra barn. Barnen ska ta med sig varsin kompis. Det är något jag tycker om, att hämta barnen tidigt och låta de ta med sig kompisar hem. Jag tycker om att ha barn i huset, lekandes, pratandes, skrattandes! Att få sitta ner tillsammans med barnen vid bordet, äta mellanmål i lugn och ro, duka extratallrikar till middagen...

Ljuvligt!





KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2011-11-20 | 23:03:05
    Bloggadress: http://hafva.blogg.se/

    Ja shit vad veckorna går fort.. och helgerna likaså!

    : O

    Nåväl, alla dagar har sin tjusning.

    Jag gillar också när barnen har kompisar över, då blir man glad i mammahjärtat!

    Kram

    Åsa

Kommentera inlägget här: