mindfulnessmamma

Lågtryck i min kropp?

Kategori: Allmänt



Måntro det är lågtrycket som känns i min kropp?

Det kryper i benen och värker i armarna. Jag håller väl inte på att bli sjuk igen, tänkte jag, men insåg att det kanske kan vara lågtrycket som känns i min kropp. Såväl min mamma och min mormor påverkas och har påverkats av det. Det återstår att se. Först och främst ska jag ta mig en värktablett och se om det onda i kroppen ger med sig.



Utöver det känner jag mig tillfreds över snöfallet. Lite snö på vår mark och flingor som singlar ner att skåda. Rekvisitan till mina julkänslor är på gång minsann.

KOMMENTARER:

  • Marion säger:
    2011-11-28 | 22:52:09
    Bloggadress: http://marionsblogg.blogg.se/

    Kanske du bara behöver ta det lugnt och fokusera lite på dig själv, på Jenny? Kanske det är precis det som din kropp försöker säga dig.



    Så vackert med snön och adventsstämningen infann sig genast.

Kommentera inlägget här: