mindfulnessmamma

Kvällens 3 positiva...

Kategori:


Att stanna upp och betrakta dagen som gått, lyfta fram ljusglimtar mår väl alla gott av?
Här är mina tre positiva från dagen i Kvällens 3 positiva.

Kvällens tre positiva






*  Att vara och titta på dotterns gymnastikträning. Roligt att se utvecklingen. Stort att trotsa det läskiga och göra övningar på den höga bommen.

* Hela familjen kommer att vara samlad imorgon till middagen och under kvällen. En bonus för oss alla!

* Fint avslut på kvällen och snart är det dags för mig att krypa ner mellan älskade barnen i den stora sköna sängen.


KOMMENTARER:

  • Bullen säger:
    2011-11-09 | 00:20:50
    Bloggadress: http://vaniljbullen.webblogg.se/

    Vet inte om jag någonsin svarade på din kommentar i min blogg, men om jag gjorde det så gör jag det igen. :)



    Tack för tipset om ABkontakts mediatips! Jättebra läsning! Har precis skrivit ett inlägg i min blogg, som jag känner mig lite tveksam inför. Det är ju en knivskarp gräns för vad man ska berätta och vad man ska vara tyst om... Du får jättegärna läsa igenom det inlägget och hjälpa mig censurera.



    Allt gott!

  • Bullen säger:
    2011-11-09 | 19:32:21
    Bloggadress: http://vaniljbullen.webblogg.se/

    Tack, jag ska fundera lite på det där... Det är verkligen svårt att beskriva sin sjukom utan att nämna att man tränade mycket eller åt lite. När det gäller bantningspillrerna så har de en ganska stor del i min sjukdom, så de är svåra att undvika helt. Men kanske ska jag inte berätta hur ofta jag tog dem?



    Ha det gott!

  • attvarjedagutmanas.blogg.se säger:
    2011-11-10 | 07:06:04
    Bloggadress: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/

    jag skriver för MIN skull, för att jag ska se att jag får i mig tillräckligt och bra kost. det är mitt syfte. sen hur det tas i betraktarens ögon kan jag ändå inte göra något åt, det sitter i varje enskild individ.

Kommentera inlägget här: