mindfulnessmamma

Nyfriserad...

Kategori: Må bra


Åh, jag känner mig alltid så glad när jag är nyfriserad! Älskar besöken hos frissan, avkopplande och lyxigt! Idag kände jag att jag ville göra lite förändring, även om jag vill behålla längderna. Kanske en riktig lugg, föreslog min duktiga frisör? Nja... ändå inte. Slutligen bestämde vi oss för att behålla längderna som vanligt på ena sidan och ta av mer på andra sidan, samt att ta lite kortare i nacken än vanligt. Ja, så fick det bli. Jag är inte rädd för förändringar när det gäller håret. Det växer ju ut-fort dessutom i mitt fall!

Känner mig jättenöjd med resultatet, kanske rent av får till en bild senare idag.

Ha en bra dag allihopa. Det ska jag ha, trots hällregn och helt ändrade planer för dagen. Den inplanerade förskolans dag med massor av aktiviteter får flytta till en annan dag.

Kommentera inlägget här: