mindfulnessmamma

Monday, monday...

Kategori: Barn och familjeliv


.... och en nya vecka har börjat! En väldigt fullspäckad vecka. Delvis stämmer det, men samtidigt vet jag inte om det är så mycket mer än vanligt i en barnfamiljs liv i maj månad. Fotbollsträningarna för sonen är igång, numera två träningar i veckan. Jag har fullt upp med utvecklingssamtal på jobbet och mannen är dessutom på jobba hela veckan, kvällar och även på annan ort. 

Det handlar mycket om en känsla också, att det är mycket nu. En dag i taget, en sak i taget, god struktur och god planering av veckan hjälper mig att hålla nere stressnivån. Nog ligger det väldigt mycket i, det är inte hur vi har det-det är hur vi tar det.

Ikväll ska jag i alla fall hämta en massa ny energi på ett pass Afro Power Dance på suveräna Inpuls. Tack vare fina mamma och pappa får jag ihop kvällen så att sonen kommer iväg på fotbollsträning och jag kan gå på Afron. Stort tack till er!



Kommentera inlägget här: