mindfulnessmamma

Tjejer på stan...

Kategori: Allmänt


Mormodern hämtade dottern på förskolan idag och de begav sig till frissan. En snygg mycket välklippt page blev det för dottern. Två gröna slingor som pricken över i:et.

Jag åkte på Lyxx direkt efter jobbet för fix av brynen. Aj, så ont det gjorde idag, men riktigt välbehövligt. En bit in i behandlingen knackande det på dörren och där utanför stod inga mindre än mormor och barnbarnet. Det är något särskilt med nyklippta barn! Strålande, strålande glada barnögon till synes fulla av stolthet mötte min blick.

När jag var klar tog vi oss en tur till H&M och jag köpte mig ett par nya baslinnen. Avslutade gjorde vi på Hafva där jag köpte mig en börs (eller som jag kallade den-portmonnä-så dottern måste undra vad det är för något) av märket Anne Taintor.

Denna börs valde jag bland de olika motiv och texter som det finnas att välja bland.



KOMMENTARER:

  • Birgitta säger:
    2011-03-22 | 16:38:38





    Den passade verkligen till dig. Kram!

Kommentera inlägget här: